سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

سلام سیری ... آیا قاعدگی من طبیعی است؟

26 دسامبر 2018 | 0 نظر

 

بله بحث دوره ای چقدر شرم آور!

 

در آنجا حق را متوقف کنید.

 

دوره ها اتفاق می افتد و آنها مواردی هستند که باید درباره آنها صحبت کنیم! چرا؟ زیرا آنها اتفاق می افتند و گاهی اوقات دوره هایی وجود دارد که طبیعی نیست. اگر درباره پریود صحبت نکنیم ، نمی توانیم به یکدیگر کمک کنیم تا تعادل و سلامت خود را حفظ کنیم!

 

بنابراین اذیت سیری را متوقف کنید و اجازه دهید امروز در مورد آنها با شما صحبت کنیم.

 

اول ، چرا ما حتی پریود می شویم؟

 

دختری که پیکسی قاعدگی را در ذهن خود نگه داشته است

قاعدگی شما ، باور کنید یا نکنید ، فقط قسمت کوچکی از چرخه قاعدگی است. چرخه قاعدگی خود یک سیستم تکراری و زیبا است که بدن شما را سالم و آماده برای بارداری احتمالی تضمین می کند. در شروع چرخه قاعدگی ، که پس از قطع جریان آخرین قاعدگی شما شروع می شود ، پوشش رحم شما دوباره ساخته می شود و تخمک برای مرحله میانی که تخمک گذاری است آماده می شود. در طی تخمک گذاری ، یکی از تخمدان های شما تخمک آزاد می کند و بدن شما از نظر هورمونی تغییر می کند و برای بارداری احتمالی آماده می شود. اگر تخمک بارور شود ، تخمک خود را به پوشش رحم متصل می کند و رشد می کند ، یک انسان زنده کوچک. اگر تخمک بارور نشود ، سطح هورمون شما کاهش یافته و پوشش رحم در طی آنچه هفته "پریود" خود می دانیم ، ریزش می کند.

 

چه فرآیندی زیبا ، تقریباً جادویی که بدن زنانه ما هر ماه از آن عبور می کند! گاهی اوقات آنقدر به چرخه خود عادت کرده ایم که فراموش می کنیم چقدر باورنکردنی و جذاب است! توضیحی که ما به شما دادیم در واقع یک مرور کلی ساده در مورد چرخه قاعدگی است ، زیرا ما آماده هستیم که به س intoال بعدی برویم ...

 

پریود طبیعی چگونه است؟ ؟

 

آماده شوید تا بفهمید! ؟

 

آیا باید پریود شوم؟ (دوره کاملاً طبیعی است! بله!؟)

من می دانم که گاهی اوقات ما می توانیم این واقعیت را فراموش کنیم ، اما این مهم است. دوره شما چیز خوبی است. دوره ها فقط بخشی از این چیز آشفته و شگفت انگیز به نام زندگی است! اگر پریود نیستید ... خوب ، این می تواند به این معنی باشد که بدن شما کمی متعادل نیست.

 

جریان چقدر زیاد است؟ ؟

طبق NHS ، مقدار متوسط ??جریان بین 6-8 قاشق چای خوری (یا 30-40 میلی لیتر) است. این طبیعی است! گاهی اوقات ممکن است احساس کنید جریان شما خیلی بیشتر از این است ، اما اگر آن را اندازه بگیرید ، احتمالاً خون کمتری از آنچه فکر می کنید وجود دارد. اندازه گیری جریان شما بسیار راحت (و بسیار دقیق) در Pixie Cup شیک شما بسیار مفید است) اما می توانید جریان خود را با استفاده از تامپون اندازه گیری کنید. یک تامپون معمولی 5 میلی لیتر مایعات را در خود نگه می دارد و یک تامپون فوق العاده نیز حدود 10 میلی لیتر مایعات را در خود نگه می دارد.

 

آیا دوره من خیلی طولانی است؟ (احساس می شود برای همیشه دوام دارد؟)

یک دوره طبیعی بین 2-7 روز طول می کشد. (وای ، این محدوده بزرگی است !!) بله همینطور است! اگرچه دوره متوسط ??حدود 5 روز است ، اما قبل از رسیدن به محدوده غیرطبیعی ، برخی از انعطاف پذیری ها وجود دارد! اگر پریود شما بیش از 8 روز طول بکشد ، وقت آن است که قرار ملاقات را با متخصص زنان خود تنظیم کنید.

قیمت فنجان قاعدگی:

اگر چرخه من بیش از 28 روز باشد چه؟ ؟

چرخه متوسط ??بین 21-35 روز است ... یک دامنه بزرگ دیگر! اگر چرخه قاعدگی شما کمتر از 21 روز است ، شما یک چرخه غیرطبیعی دارید و ممکن است بخواهید در مورد مسائل با دکتر خود صحبت کنید تا بررسی شود. اگر چرخه شما بیش از 35 روز باشد ، ممکن است در محدوده سالم باشید زیرا بعضی از افراد چرخه طولانی تری دارند ، اگرچه این مورد کمتر مشاهده می شود. اگر فقط هر چند ماه یک بار پریود می شوید ، می خواهید به پزشک مراجعه کنید تا مطمئن شوید که در یک محدوده سالم برای خود هستید.

 

به اختصار… ؟

شما به تنهایی بدن خود را بهتر می شناسید! همانطور که در بالا مشاهده می کنید ، انواع بسیار متنوعی از دوره وجود دارد. در واقع دوره های ما به اندازه ما بی نظیر و زیبا هستند! هر شخص تجربه متفاوتی دارد و این چیز خوبی است! اگر عادت ماهانه شما بسیار سنگین است و احساس ضعف یا بیماری شدید در شما ایجاد می شود ، یا اگر فقط چند بار در سال پریود می شوید ، لطفاً با پزشک خود قرار ملاقات بگذارید و از خود مراقبت کنید! شما مهم هستید و سلامتی شما ارزشمند است.

 

بزرگترین سوال دوره شما چیست؟ به ما در کامنت ها اطلاع دهید و در مورد آن صحبت کنیم!

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خرید کاپ قاعدگی،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،کاپ قاعدگی یا تامپون،قیمت کاپ قاعدگی،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی