سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

HELLO CUP با یک کارشناس صحبت می کند که چگونه باید به بچه های خود در مورد دوره ها و گزینه های قابل استفاده مجدد در مدارس آموزش دهیم.

آیلین جوی ، یک مربی بهداشت جنسی در اوکلند ، نیوزلند می گوید: "زیست شناسی منتظر مکالمه والدین با فرزندانشان نیست." او که طرفدار سر و صدا و پرشوری برای ورود زودرس بلوغ به مدارس است و نه دیرتر ، با سلام کاپ در مورد آنچه دختران ما (و پسران ترانس) در مدرسه می آموزند صحبت می کند و آنچه که امیدوار است تغییری باشد که در آن خواهیم دید آینده نزدیک.

 

 

 

جام سلام: برنامه درسی چه می گوید وقتی ما باید به فرزندان خود در مورد دوره ها آموزش دهیم؟

EJ: این برنامه درسی توصیه می کند که مدارس یک رویکرد کل نگر داشته باشند و آموزش جنسی در طول سال اتفاق بیفتد و در موضوعات مختلفی گنجانده شود. با این حال ، اگر این اتفاق بیفتد ، چیزی مثل قاعدگی احتمالاً فقط در کلاس های آموزش جنسی محدود می شود. با آموزش در مورد تغییرات بلوغ در Y4-6 ، قرار است به کودکان قسمت های بدن و اصول آن از Y0-3 آموزش داده شود. با این حال ، طبق تجربه من ، آنچه اتفاق می افتد این است که آموزش قاعدگی و آموزش تغییر بلوغ ، در مدرسه ابتدایی اتفاق نمی افتد - بلکه در سطح متوسط ??اتفاق می افتد. این وضعیت واقعاً ناراحت کننده است زیرا بسیاری از زنان جوان (و پسران ترنس) که دوران بلوغ خود را پشت سر می گذارند و ممکن است قبل از دوره متوسط ??شروع به قاعدگی کرده باشند. در واقع بسیار مهم است که ما قبل از وقوع تغییرات به جوانان خود آموزش دهیم ، در غیر این صورت آنها ممکن است گیج ، شرمنده و خجالت زده شوند. این مسئله به ویژه با توجه به این که در سراسر جهان ، سن شروع بلوغ در حال کاهش است ، بسیار مهم است.

 

از نظر آنچه آنها یاد می گیرند ، از آنجا که برنامه درسی گسترده با جزئیات کمی است ، نمی تواند چیزی باشد ، کمی یا زیاد. از نظر من به طور قطع دلیل اکثر قاعدگی به اکثر آنها گفته نمی شود و به ندرت گزینه های پایدار (مانند لیوان های قاعدگی) نشان داده می شوند.

 

 

 

جام سلام: آیا دختران و پسران باید در مورد دوره ها و قاعدگی به طور مشترک یاد بگیرند؟

EJ: در برنامه درسی چیزی در مورد جدایی دختران و پسران ذکر نشده است ، اما من کاملاً عقیده دارم که در نهایت جدایی کودکان از نظر جنسیت کار خوبی نیست.

 

نظر من در این مورد چندین چیز استوار است:

 

جدا کردن کودکان به فضای پنهانی در مورد قاعدگی می افزاید که فایده ای ندارد. قبلاً بسیاری از نکات مهم در مورد قاعدگی به عنوان یک راز کوچک کثیف وجود دارد ، کلماتی مانند "بهداشت" به طرز ماهرانه ای این ایده را اجرا می کنند. جدا نگه داشتن آن ، این ایده را به خصوص در پسران تقویت می کند و به تفکر کثیف و شرم آور بودن قاعدگی می افزاید.

تفکیک کودکان بر اساس جنسیت ، کودکان ترانس و کودکان غیر باینری را وادار به اوضاع بسیار ناخوشایندی می کند که باید جنسیت خود را اعلام کنند یا خودشان را بیرون بگذارند. معلمان اغلب نمی توانند از قبل بفهمند که آیا دانش آموزان هر کدام از آنها ترنس هستند یا غیر باینری هستند ، بنابراین ساده گفتن "مهم نیست زیرا هیچ یک از دانش آموزان من نیستند" بی اطلاع است.

در کنار هم نگه داشتن کودکان این واقعیت را احترام می گذارد که از هر جنسیتی یک امر ضروری است.

این فرض وجود دارد که پسران نیازی به آموزش قاعدگی ندارند. من با گفتن این که آنها چگونه شریک قاعدگی را درک می کنند ، با آن مقابله می کنم؟ آنها چگونه به حمایت از هر بچه قاعدگی که در آینده دارند کمک خواهند کرد؟

برای مقابله با احتمال اینکه زنان جوان در کلاسهای مختلط احساس امنیت نکنند یا قادر به پرسیدن سوال نباشند ، من همیشه یک جعبه س anال ناشناس دارم و همیشه بعد از آن می مانم تا به صورت جداگانه به س questionsالات پاسخ دهم.

کاپ قاعدگی یا تامپون:

HELLO CUP: با توجه به شرایط محصولات ، بچه ها چه تحسیری دارند؟ اصلاً روی زباله های صفر تمرکز وجود دارد؟

EJ: این واقعاً به مربی بستگی دارد زیرا هیچ چیز در برنامه درسی وجود ندارد. من این کار را می کنم ، اما بسیاری از آنها این کار را نمی کنند. با این حال خوشحالم که یادآور می شوم که یک واسطه محلی برای اولین بار در سال جاری شروع به استفاده از محصولات قابل استفاده مجدد کرده است. بنابراین این یک پیروزی است. هنگامی که من برای اولین بار از حدود چهار سال پیش شروع به آموزش کردم ، تعداد بسیار کمی از افراد چیزی قابل استفاده مجدد یا بازیافت را شنیده بودند. خوشبختانه دانش در مورد محصولات قابل استفاده مجدد افزایش یافته است ، بنابراین مقبولیت نیز افزایش یافته است.

 

من همچنین فکر می کنم که تمایل به مدارس وجود دارد که به "بسته های شروع کننده بلوغ" رایگان که توسط شرکت های بزرگ تولید کننده تامپون و پد ساخته شده است ، اعتماد کنند. این بسته ها با کمک برنامه درسی و مطالب خوب برای جوانان ارائه می شوند ، بنابراین من می دانم که چرا بسیاری از افراد این کار را انجام می دهند.

 

جام سلام: آیا افراد جوان در تلاشند تا محصولات بزرگ جنسی را امتحان کنند ، چه زمانی با این گزینه ارائه می شود؟

EJ: من فکر می کنم که آنها برای بسیاری از افراد جدید هستند ، اما من همچنین می بینم که بسیاری می خواهند آنها را امتحان کنند. من تأکید می کنم که شما مجبور نیستید به یک نوع محصول ، پد ، تامپون ، پد قابل استفاده مجدد یا لیوان قاعدگی متعهد شوید. می توانید بین آنها خرد و تغییر دهید. همچنین اینکه بدن ما با گذشت زمان تغییر می کند. آنچه ممکن است به عنوان یک زن جوان برای شما مفید باشد ، ممکن است وقتی بچه دار شده اید برای شما مفید نباشد. بدترین چیز این است که تحت فشار قرار بگیریم و آنها را از گزینه ای دیگر انتخاب کنید. آنها قطعاً به این ایده پاسخ می دهند که (فنجان های قاعدگی) تأثیرات محیطی را کاهش می دهد و شما نیازی به تغییر آنها به اندازه تامپون ندارید. با این حال آنها هنوز هم نسبت به آناتومی خود بسیار صمیمی هستند.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خرید کاپ قاعدگی،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،کاپ قاعدگی یا تامپون،قیمت کاپ قاعدگی،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی