سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

نظر

 

استفاده از کاپ قاعدگی:

 آیا باید فنجان قاعدگی خود را بخارپز کنید یا بجوشانید؟

4 فوریه 2020 | 1 نظر

 

کدام یک بهتر است ، فنجان قاعدگی را بخارپز کنید یا بجوشانید؟ مهمه؟ واقعاً به این می رسد که کدام یک برای شما راحت تر است. مطمئن نیستید کدامیک را ترجیح می دهید؟ به خواندن ادامه دهید!

 

ابتدا می خواهیم کار را با کمی توضیح در مورد تمیز کردن جام قاعدگی شروع کنیم. بسیار تمیز است که Pixie Cup خود را همیشه تمیز نگه دارید زیرا کانال واژن یکی از حساس ترین قسمت های بدن است.

 

برای تمیز نگه داشتن فنجان قاعدگی دو کار متفاوت وجود دارد که باید هر چرخه انجام دهید: فنجان خود را بین هر بار استفاده تمیز کنید و قبل و بعد از چرخه فنجان را تمیز کنید.

 

جام قاعدگی را بجوشانید

1. تمیز کردن

تمیز کردن یک تمیز کردن سریع یا شستشو است (در اینجا یک دستورالعمل ساده برای شستشوی فنجان قاعدگی سریع و آسان) فنجان هنگام خالی کردن آن است.

 

یک بار در روز ، باید فنجان خود را با آب و صابون بشویید. هر بار که فنجان خود را خالی می کنید ، باید آن را با یک پاک کننده Pixie پاک کنید یا سریع آن را زیر آب گرم بشویید.

 

بیرون در جمع؟ مشکلی نیست بیاموزید که چگونه فنجان خود را در یک سرویس بهداشتی عمومی تمیز کنید.

 

2. ضد عفونی کننده

ضد عفونی کردن کاملاً متفاوت از تمیز کردن است ، اما به همان اندازه مهم است! قبل و بعد از هر چرخه - چه وقتی فنجان قاعدگی را برای دوره قاعدگی بیرون می آورید و چه وقتی آن را دوباره کنار می گذارید - باید مطمئن شوید که تمام باکتری ها از فنجان شما خارج شده اند. این باعث می شود فنجان شما تمیز و بدون لکه باشد. همچنین به جلوگیری از بو کمک می کند.

 

به دو روش مختلف می توانید جام خود را ضد عفونی کنید. متداول ترین روش جوشاندن فنجان شما است ، اما بسیاری از کاربران فنجان متوجه می شوند که بخار پز کردن را ترجیح می دهند. هر دو کار یکسانی را انجام می دهند ، بنابراین بهترین گزینه برای شما فقط به این بستگی دارد که کدام یک را ترجیح می دهید!

 

چرا باید جام قاعدگی خود را بجوشانید؟

جوشاندن فنجان قاعدگی آن را سالم کرده و استفاده از آن را ایمن می کند. هر زمان که یک جسم خارجی را وارد بدن خود کنید ، این احتمال وجود دارد که خود را در معرض باکتری قرار دهید. عفونت از لیوان های قاعدگی نادر است ، به شرطی که از جام خود به درستی استفاده کنید و آن را به درستی تمیز کنید. جوشاندن فنجان خود را قبل و بعد از هر چرخه ، و شستن آن در بین موارد استفاده ، به شما کمک می کند تا باکتری ها از بین بروند.

 

قبل از قرار دادن یا بیرون آوردن فنجان ، شستن دستها نیز مهم است. به احتمال زیاد از باکتری روی دستان خود آلوده می شوید تا از جام.

 

چند بار باید فنجان قاعدگی خود را بجوشانید؟

فنجان قاعدگی را دو بار در ماه بجوشانید: وقتی در ابتدای چرخه آن را بیرون می آورید و قاعدگی شما تمام می شود.

 

چه مدت باید جام قاعدگی خود را بجوشانید؟

توصیه می کنیم فنجان خود را حدود 10 دقیقه بجوشانید. اگر فنجان خود را برای مدت طولانی بجوشانید ، می تواند باعث نازک شدن و نرم شدن سیلیکون شود.

 

چگونه فنجان خود را بجوشانیم

کافی است یک قابلمه آب روی اجاق گاز قرار دهید تا جوشانده و آن را به حالت بالا درآورد. وقتی به جوش آمد ، فنجان خود را وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که آب کافی برای پوشاندن کامل فنجان شما وجود دارد. برخی از کاربران فنجان دوست دارند فنجان خود را داخل یک لیسک قرار دهند تا از لمس آن به کناره های گلدان جلوگیری کند. اگر ایده استفاده از قابلمه ای که با آن می پزید را دوست ندارید ، یک گلدان کوچک بخرید تا فقط برای این منظور استفاده کنید.

 

بهتر است نزدیک فنجان خود بمانید و در حین جوش آمدن آن را زیر نظر داشته باشید. ممکن است وسوسه شوید که سرگردان شوید و کارهای دیگری انجام دهید ، اما ما داستان افرادی را شنیده ایم که جام خود را روی اجاق گذاشته اند و آن را فراموش کرده اند! اگر این اتفاق بیفتد ، می توانید جام خود را بسوزانید و آن را خراب کنید. اگر لازم است دور شوید ، تایمر را روی اجاق گاز تنظیم کنید تا بازگشت را فراموش نکنید.

 

آیا می توانید فنجان قاعدگی خود را در مایکروویو بجوشانید؟

بسیاری از افراد ایده جوشاندن فنجان قاعدگی خود را در مایکروویو دوست دارند. استفاده از مایکروویو اغلب راحت تر است ، به خصوص اگر در اتاق خوابگاه زندگی می کنید یا در غیر این صورت به اجاق گاز دسترسی ندارید.

 

پاسخ بله است ... به نوعی. می توانید فنجان قاعدگی خود را با آبی که در مایکروویو جوشانده استریل کنید. فنجان را در مایکروویو قرار ندهید ، در غیر این صورت می تواند به آن آسیب برساند.

 

لیوان بزرگی را پر از آب کنید - خیلی پر نباشد وگرنه ممکن است جوش بیاید - و آن را در مایکروویو قرار دهید. وقتی آب به نقطه جوش رسید ، آن را بیرون آورده و فنجان خود را بیندازید. اطمینان حاصل کنید که فنجان شما غوطه ور است و آن را برای چند دقیقه بگذارید.

 

ظرف استریل کننده فنجان قاعدگی

ظرف ضد عفونی کننده جام Pixie ما فقط به همین منظور ساخته شده است! تاشو است ، بنابراین محرمانه است و به راحتی ذخیره می شود. همچنین از نظر مایکروویو ایمن است. کافی است آن را با آب پر کرده و برای چند دقیقه در مایکروویو قرار دهید. یا می توانید فنجان قاعدگی خود را در فنجان قرار دهید و روی آن آب جوش بریزید. فنجان شما تمیز و عاری از میکروب بیرون می آید!

 

بخار فنجان خود را

بخارشوی فنجان قاعدگی

بخارپز گزینه نسبتاً جدیدی برای لیوان های قاعدگی است. گرچه مدتی است که برای استریل سایر محصولات سیلیکونی استفاده می شود ، اما در دنیای جام قاعدگی جدید است!

 

بخار دادن یک روش بدون دردسر برای از بین بردن 99.9? از میکروب ها از جام قاعدگی است. بخار جام Pixie ما استریل کردن جام شما را آسان می کند!

 

بخارپز شدن فنجان شما مزایای زیادی نسبت به جوشاندن دارد. برای مبتدیان ، لازم نیست از ظروف آشپزی خود برای استریل کردن فنجان خود استفاده کنید. در حقیقت ، شما مجبور نیستید شما را ببریم.

کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،فنجان قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دوشیزگان،نحوه استفاده از کاپ قاعدگی،خرید کاپ قاعدگی،قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ پریودی،فنجان قاعدگی چیست،کاپ پریودی چیست،کاپ قاعدگی چیه،بهترین مارک کاپ قاعدگی،طرز استفاده کاپ قاعدگی،روش استفاده از کاپ قاعدگی،لونت کاپ چیست،طریقه استفاده از کاپ قاعدگی،استفاده از کاپ قاعدگی،قیمت فنجان قاعدگی،نحوه استفاده کاپ قاعدگی،سایز کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی چیست،عوارض کاپ قاعدگی،کاپ بهداشتی،کاپ پریود،طریقه استفاده کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی نحوه استفاده،کاپ قاعدگی را از کجا بخریم،کاپ های قاعدگی،کاپهای قاعدگی،روش استفاده کاپ قاعدگی،معایب کاپ قاعدگی،آموزش استفاده از کاپ قاعدگی،مراکز فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،فروش کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم،کاپ قاعده گی،طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی،انتخاب سایز کاپ قاعدگی،چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی،انواع کاپ قاعدگی،فنجان پریود،خرید کاپ قاعدگی،طرز استفاده از فنجان قاعدگی،کاپ قاعدگی خرید،کاپ قاعدگی یا تامپون،قیمت کاپ قاعدگی،خرید فنجان قاعدگی،مضرات استفاده از کاپ قاعدگی،کاپ قاعدگی برای دختران،معایب استفاده از کاپ قاعدگی،طرز استفاده از کاپ قاعدگی،خرید اینترنتی فنجان قاعدگی،فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی