سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

نوشته شده توسط KAITLYN MCLINTOCK UPDATED APR 19، 2019 11:47 AM EDT

برگزاری محصولات زیبایی دخترانه فرانسوی

MADEWELL

وقتی به Madewell فکر می کنید ، احتمالاً به لباس و لوازم جانبی با کیفیت فکر می کنید. اشتباه نخواهید کرد ، اما می خواهید تصویری ناقص از پیشنهادات فروشگاه را نقاشی کنید. از آنجا که از امروز ، جدیدترین سرمایه گذاری مادول به صورت درون فروشگاهی و آنلاین راه اندازی شده است. معرفی کابینت زیبایی ، مجموعه ای از محصولات طبیعی مراقبت از مو ، آرایش و محصولات مراقبت از پوست با هدف کارآیی و بی دردسر در ذهن است.

 

 

جویس لی ، طراح اصلی مادول ، می گوید: "این انتخاب در اطراف مراقبت از پوست صورت متمرکز است زیرا احساس می کنیم مراقبت از پوست شما همان جایی است که زیبایی شروع می شود. آنها بسیار متنوع بوده اند ، ما نمی خواستیم آنها خیلی پیچیده و مشکل باشند ، فقط به چیزهایی که می توانید به آنها اعتماد کنید زیبایی طبیعی خود را تقویت کنید. "

 

 

زن موهای خود را اسپری می کند

MADEWELL

سفر مادول به دنیای زیبایی تصادفی نیست. در حقیقت ، فرایند درمان از یک سال پیش شروع شد ، هنگامی که تیم شروع به تهیه کالاهای زیبایی مشابه بخشی از مجموعه فعلی کردند. لی به ما می گوید: "ما تیمی از تعداد زیادی از خانمها هستیم. همه ما درمورد محصولات و آنچه در روال خود استفاده می کنیم صحبت می کنیم. این نوع از نظر ارگانیکی به آنچه باید به مشتریان خود ارائه دهیم تبدیل می شود." "توسعه ارگانیک انتخاب و تأکید بر محصولات روزانه ، چیزی است که ما را از مارک های دیگر جدا می کند." به همین دلیل است که آنها انتخاب خود را به عنوان کابینت زیبایی معرفی کردند: این کار به عنوان منبعی برای زیبایی یکجانبه انجام می شود که همانطور که با روال اعضای تیم Madewell انجام می شود ، وارد روال شما می شود. این دنج است و از زیبایی در بهترین حالت استقبال می کند.

 

 

زن در حمام با نمک حمام

MADEWELL

هر محصول زیبایی که مادول ارائه می دهد ، به لطف توصیه های واقعی زندگی زنان در تیم ، ساده ، موثر و آسان برای استفاده است. لی می گوید: "هدف ما این است که مواردی را به مشتریان خود ارائه دهیم که از آنها الهام بگیرد و یکپارچه در زندگی روزمره خود قرار بگیرند." "کابینت زیبایی یک فرمت طبیعی از لباسی است که ما ارائه می دهیم و به ما این فرصت را می دهد تا محصولات خود را به روزمرگی برسانیم. و آنچه بدون آن زندگی نمی کردند. " این مارک سپس هر محصول را آزمایش کرد تا اطمینان حاصل کند که زیبایی کابینت "بازتاب واقعی گزینه های آزمایش شده و واقعی تیم مادول است".

 

 

روغن دختر فرانسوی

MADEWELL

صداهای بدون عارضه ، شیک و بی دردسر مانند کل مارک مادول به طور خلاصه ، نه؟ از این رو جای تعجب ندارد که این مارک به مارک های زیبایی شگفت انگیز زیبایی مانند RMS ، French Girl Organics و Herbivore تبدیل شد (همه ما در اینجا در Byrdie وارد آن هستیم). هر یک از این مارک ها محصولاتی را با رویکرد no-frills تولید می کنند که در سادگی آنها ظریف است. بنابراین PSA شما در اینجا آمده است: Madewell فقط مقصدی برای جواهرات جین و خشک نیست. اکنون مکانی است که می توانید چند مورد از ضروریات زیبایی را نیز انتخاب کنید.