سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

نوشته شده توسط LINDSEY METRUS

 به روز شده 25 ژوئن 2019 ، 01:15 PM EDT

ما از این واقعیت خوشحال می شویم که شما ، خوانندگان ، برای ایده های زیبایی تازه ، اخبار ، محتوای افراد مشهور و راه اندازی های مورد علاقه ما به ما مراجعه می کنید ، اما اعتماد به نفس وقتی می گوییم این یک رابطه همزیستی است. ما می دانیم که خواننده Byrdie فوق العاده زیبا و باهوش است ، بنابراین ما دوست داریم فرصتی برای یادگیری محصولات اخیر به شما بدست آوریم ، مانند وقتی که از "سه نفر برتر" خود درخواست کردیم و آیا بیشترین آرایش #doubletapwading خود را ارسال کرده بودید. به همین دلیل است که در این ماه ، به جای راه اندازی جوایز زیبایی Byrdie ، یک پانل شخص ثالث را دور زدیم و محصولات برتر را از شما ممنوع کردیم.

 

 

اولین مورد در این سریال ، همه چیز مراقبت از پوست است. در اوایل هفته جاری ، ما فرم ارسال کرده بودیم که درخواست بهترین انتخاب شما در پاک کننده ها ، سرم ها ، لوسیون های بدن و موارد دیگر را داشت و پسر ، آیا شما تحویل داده اید. از طریق پاسخهای شما درمورد محصولات جدید و هک های کاربردی آموختیم ، اما همچنین دریافتیم که کدام محصولات برنده های واضح در هر دسته هستند. در زیر ، گزینه‌های برتر شما.

 

 

 

بهترین پاک کننده

پاک کننده صورت سویا 6.7 اونس / 200 میلی لیتر

پاک کننده صورت تازه سویا 38 دلار

فروشگاه

پاک کننده ژل سویا فرآورده های تازه دوست داشتنی نسبت به پوست حساس و در مورد آرایش و سنگ زنی بسیار حساس است. یکی از خوانندگان می نویسد ، "چه کسی این پوست حساس را دوست ندارد ، باعث ایجاد قرمزی نمی شود (که معمولاً با شستشوی صورت اتفاق می افتد) ، مؤثر است ، و باعث نمی شود پوست من خشک شود. به علاوه ، بافت صاف و خنک است. "

 

 

بهترین سرم

Good Genes All-One-One درمان اسید لاکتیک 1.7 اونس / 50 میلی لیتر

یکشنبه Riley Good Genes All-in-One درمان اسید لاکتیک 158 دلار

فروشگاه

 

اسید لاکتیک اکسید کننده ملایمی است که سلولهای پوستی را از بین می برد و منافذ مسدود شده را تمیز می کند ، و درمان یکشنبه خوب ژن های یکشنبه رایلی (یک سرم شیر خشک مکیده) این کار را انجام می دهد و بیشتر با ریشه شیرین بیان برای درخشان تر شدن پوست .

 

 

بهترین مرطوب کننده

مرطوب کننده Priming Rich

مرطوب کننده ترجیحی Glossier غنی 35 دلار

فروشگاه

 

بدون دانستن قیمت قیمت متوسط ??، شما قسم می خورید که این مرطوب کننده یک کرم معتبر و لوکس بود. با سرامیدها و اسیدهای چرب شسته شده است تا بتوانید زیر سطح پوست آن را ببندید ، اما اگر نگران آن باشید برای پوست های مستعد آکنه بسیار ضخیم باشد ، مطمئن باشید که غیر طبیعی است و در واقع از مزایای نامتعادل پوست است. یکی از خوانندگان می نویسد: "من متوجه نشدم که چقدر آن را دوست داشتم تا اینکه تغییر محصول دیگری را امتحان کردم. اما وقتی از این مرطوب کننده استفاده می کنم ، تمام روز خوب و بدون روغن می مانم.

 

باور کردن این کار سخت است زیرا به عنوان مرطوب کننده سنگین برای پوست خشک تر به بازار عرضه می شود ، اما من نمی توانم به اندازه کافی از آن استفاده کنم. من احتمالاً حداقل چهار کوزه را پشت سر گذاشته ام. "

 

بهترین لوسیون بدن

 

لوسیون مرطوب کننده روزانه Aveeno 9 دلار

فروشگاه

به نظر می رسد نیاز بسیار زیاد برای لوسیون بدن باعث می شود پس از استفاده ، یک فیلم روغنی باقی نماند. این حس می کند - وقتی روغن می روید ، نمی توانید لباس خود را بپوشید یا به روز خود نپردازید. به همین دلیل است که بسیاری از خوانندگان Byrdie عاشق این تنوع ظاهری از Aveeno هستند که درحالیکه پوست را نرم می کند در پوست خیس می شوند. همچنین بدون عطر ، مناسب برای پوست های حساس و بینی است.

 

بهترین اکسفلور

T.L.C. Sukari Babyfacial (TM) 1.69 اونس / 50 میلی لیتر

مست فیل T.L.C. Sukari Babyfacial 80 دلار

فروشگاه

هنگامی که Drunk Elephant 25? AHA خود را (سطح تقریبا بالینی اسیدهای هیدروکسی آلفا که در قفسه ها دیده نمی شود) راه اندازی کرد ، عموم مردم به یک دیوانگی به دنبال تابش فوران کردند. این لایه بردار پرمصرف دارای آنتی اکسیدان های طبیعی مانند کتان ، میوه سیب و خار خار است تا پوست را به همراه آرد نخود برای تسکین و متعادل سازی و تخمیر کدو تنبل برای حل پوست مرده و کسل کننده تر کند.

 

یکی از خوانندگان می نویسد: "هفته ای یک بار ، این همه چیز را از بین می برد. هیچ چیز درخشش بهتری ندارد و همه تند و تیز را از بین می برد. من به سختی وقتی هفته ای یک بار از این وعده استفاده می کنم ، لکه های پوستی پیدا می کنم. این امر همچنین باعث روشن شدن کرم ها از غفلت ضد آفتاب و نقطه ای از من عاشق استفاده از آن شب قبل از یک رویداد هستم زیرا آرایش من خیلی بهتر می شود و پوست من فقط می درخشد. "

 

بهترین شستشوی بدن

 

شستشوی بدن Dove Deep Moisture 6 دلار

فروشگاه

مانند تمیز کننده صورت ، شستشوی بدن نکته بسیار مهم و ارجحیت است و باید بطور پیچیده ای انتخاب شود. این نمی تواند خیلی خشک یا بوی خیلی خوشبو باشد - این یک محیط تغذیه کننده و شاد است. و با وجود شستشوی بدن پرستیژ ، به نظر شما توده مردم چیزی لوکس تر را ترجیح می دهند ، اما به گفته اکثر خوانندگان Byrdie ، شستشوی بدن خوب ol "Dove محصول ترجیحی برای دوش است. کرم Dove Beauty Bar در بین سایر مواد شستشوی بدن بالاترین رتبه را دارد.

بهترین درمان نقطه ای

لوسیون خشک کن برای سفر

لوسیون خشک کردن ماریو بدسکو 17 دلار

فروشگاه

رزی هانتینگتون-وایتلی ، کایلی جنر و لیلی رینهارت همه عاشق این درمان کالامین ، گوگرد و اسید سالیسیلیک هستند که جوش ها را یک شبه کاهش می دهد ، بنابراین جای تعجب نیست که شما از آن به عنوان انتخاب برتر خود نیز یاد کنید. بطری را تکان ندهید ، فقط یک نوک Q را در محلول صورتی رنگ زیر بطری فرو کنید و روی لکه بزنید. سپس دارو به لکه بینی نفوذ کرده و قرمزی و تورم را هنگام خواب از بین می برد.

 

بهترین رتینول

 

عادی Retinoid گرانولی معمولی 2? در Squalane 10 دلار

فروشگاه

راه حل های رتینول می تواند بسیار گران باشد ، اما مطابق با اصول اخلاقی The Ordinary ، این فرمول با قیمت 10 دلار فوق العاده مقرون به صرفه است. این ماده با یک رتینوئید فعال پیشرفته به نام Granactive Retinoid ساخته شده است که بدون خشکی و تحریک ناشی از رتینول منظم ، نتایج بهتری را در برابر علائم متعدد پیری ارائه می دهد.

 

بهترین اسانس

 

اسانس درمان صورت SK-II 99 دلار

فروشگاه

در حالی که بسیاری از شما ابراز داشته اید که از جوهر استفاده نمی کنید (ما آن را دریافت می کنیم ، این یک قدم دیگر است) ، برنده سرشناس رده همیشه محبوب اسانس درمان صورت. داستان واقعی: SK-II عنصر قهرمان ماده پیترا را پیدا کرد (گونه ای از مخمر که به خاطرش پیدا شد) وقتی این مارک کشف کرد که کارخانه های تولید کننده سالخورده ژاپنی دستهای هشدار دهنده ای جوانی داشتند حتی اگر بقیه پوستشان خشک شده باشد. این مخمر با ویتامین های ضد پیری و اسیدهای آمینه به چرخش ساعت کمک می کند.

 

بهترین تونر

 

تونر بدون مشروبات الکلی Thayer"s Witch Hazel 11 دلار

فروشگاه

یک خواننده می نویسد که این تونر پوست خود را "انقلابی" کرده است. دیگری می نویسد: "تا زمانی که این محصول را پیدا نکرده ام هرگز از تونر استفاده نکرده ام. من مشتاقانه منتظر استفاده از آن هستم! " اینها تمجیدهای زیادی برای یک تونر 10 دلاری هستند ، اما ما در تلاش هستیم تا مواد موثر و سازگاری با مارک تجاری را ارائه دهیم. ترکیب بدون الکل پوست را نرم و هیدراته می کند و با آلوئه آلی و گلاب آبرسانی می کند ، در حالی که ماده فندق جادوگر مخصوصاً برای کسانی که مستعد شکستن هستند مفید است ، زیرا روغن اضافی را متعادل کرده و منافذ را تصفیه می کند.