سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

نوشته شده توسط EMILY ALGAR UPDATED 20 APR، 2019 03:50 PM EDT

 

IMAXTREE

پنهان نیست که خرید زیبایی یکی از بزرگترین تفریحات ماست. (آهم ، دلیل اصلی زندگی.) بنابراین ، وقتی یک خرده فروش جهانی محبوب و مشهور زیبایی جهانی با وجود مارک های بین المللی ارائه شده ظاهر می شود ، در همه حال پنج برابر است. امروز چنین روزی است ، زیرا اروپایی الکترونیکی Lookfantastic اکنون بسیار هیجان انگیز و قابل حمل است. اگر ناآشنا باشید ، معمولاً برای خرید زیبایی آنلاین به یک مکان مورد توجه تبدیل می شود. اما ، آنها همچنین یک سرویس اشتراک شگفت انگیز ارائه می دهند که هر ماه در آن عضو می شوید.

 

جدی ، اینترنت چه کاری نمی تواند انجام دهد؟

 

 

در جشن ، تیم Byrdie Australia سبد خرید فرضی خود را (که منظور من این است ، * چرخ دستی واقعی *) را از بسیاری از مارک های مشهور Lookfantastic تنظیم کرده است. برای خرید inspo به پیمایش ادامه دهید ، فقط وقتی انگشت خود را پس می گیرید ، انگشت ما را به سمت ما نکشید.

 

امیلی آلگار ، تهیه کننده زیبایی و سلامتی

حمام فوم درمانی نیل حیاط

حمام کفگیر Neil"s Yard 34 دلار

فروشگاه

 

"من عاشق بخار دادن حمام هستم ، بنابراین این لیست در لیست خواسته های من قرار دارد. این روغن دارای روغنهای اساسی برای تسکین عضلات سفت پس از ورزش و بوی گیاهان تازه است. برای یک چالش ... "

 

 

Zelens Z Balance Prebiotic & Probiotic Mace صورت

Zelens Z Balance Prebiotic & Probiotic Facial Mist 64 دلار

فروشگاه

 

"Zelens مارکی است که اکنون از طریق Lookfantastic به طور انحصاری در دسترس مصرف کنندگان استرالیایی است و من واقعاً منتظر امتحان آن هستم. گفته می شود این مه غلیظ ، تازه و متعادل است. Gimme."

 

 

لیزا پاتولی ، مدیر ارشد برند

آستر ژل دقیق Illamasqua

آستر ژل دقیق Illamasqua 21 دلار

فروشگاه

 

"آستر ژل در تابستان استرالیا نجات دهنده است. ضد لک است و استفاده از آن برای مایعات معمولی آسان تر است. این فرمول خامه ای است و بدون کشیدن سر می زند. "

 

با تشکر از ماسک بازیابی آفتاب بز

ماسک بازیابی خورشید بز 51 دلار

فروشگاه

"مشتاقانه منتظر استفاده از این ماسک روز بعد از ساحل هستیم که هوا خوب می شود. همراه با آنتی اکسیدان ها برای مقابله با آسیب های ناشی از آفتاب ، و برگ های براق پوست.

 

شهرداری آماندا ، سردبیر اجرایی

تونیک Pixi Glow Tonic

Pixi Glow Tonic 37 دلار

فروشگاه

"من عاشق اثرات درخشان کننده یک ماده شیمیایی خوب هستم ، و اینترنت به طور خاص درباره این موضوع جالب است. من تابستان از آن استفاده می کنم تا چهره خود را روشن و یکدست نگه دارم."

 

مرهم لب Pixi Shea در گل سرخ

مرهم لب Pixi Shea Butter in Rose 12 $

فروشگاه

"من از خشکی لبهای دائمی رنج می برم ، بنابراین این مرهم کره کره باید کمک کند. رنگ طبیعی گلگون یک جایزه است."

 

هالی گاون ، تهیه کننده سرگرمی

آغازگر حجاب Illamasqua Hydra

آغازگر حجاب Illamasqua Hydra 34 دلار

فروشگاه

"پوست هنوز خشک و پوسته پوسته است. هرچه محصولات آبرسانی بیشتری داشته باشم بهتر عمل می کنم و این آغازگر در بالای لیست من است. به این معنی که زیر آرایش خیلی سنگین نخواهد بود. "

 

کیت مک گرگور ، سردبیر مد

پودر ذهن Vida Glow Beauty

پودر ذهن Vida Glow Beauty 60 $

فروشگاه

"من همیشه می خواستم از آنجا که تبدیل به یک چیز مکمل شده اند ، یک مکمل پودر را امتحان کنم. (من می دانم ، من خیلی دیر به بازی رسیده ام.) یک دوره بسیار شلوغ در محل کار. "

 

پودر گشاد Illamasqua

پودر شل Illamasqua 32 دلار

فروشگاه

"فصل کریسمس در گوشه گوشه است و تقویم من از قبل پر از رویدادها است - اغلب چندین بار در روز. در مورد تجمع در حالی که در طول روز لمس می کنم. "