سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

نوشته شده توسط LINDSEY METRUS UPDATED 14 مارس 2019 06:18 PM EDT

ما را اشتباه نگیرید: ما کرم صورت و رژ لب مجلل را درست مانند عاشق زیبایی بعدی دوست داریم. چیزی در مورد عظمت محض جذاب است. اما جایی که در وسط راهروی زیبایی داروخانه هستیم ، و اگر ندانیم که چه مقدار پس انداز می کنیم ، به همان اندازه سعادت را تجربه خواهیم کرد و با توجه به پیشرفت بازار زیبایی در داروخانه ها در چند سال گذشته ، ما حتی بیشتر از این هم پول می گیریم. رهبران زنجیره ای انبوه مانند CVS و Target یک بار دیگر محصولات کره ای بازار زیبایی را به لیست زیبایی آن اضافه کرده اند و مارک های Rolodex که به نظر می رسد بی پایان هستند در هر قسمت خرید هر روز آفتابی شاد می شوند.

 

 

 

تاکنون در سال 2019 ، ما پیدا کردیم که داروخانه ها بسیار معتبر هستند. از یک سیستم ابتکاری ریشه یابی تا ماسک سم زدایی بنفش که به طور عملی برای اینستاگرام ساخته شده است ، به جستجوی موارد برتر بپردازید.

 

Tresemmé Between Washes Style Refresh All-in-1 اسپری

Tresemmé between Washes Style Refresh All-in-1 اسپری 6 دلاری

فروشگاه

ما قبلاً می دانیم که هر روز موهای شما را می شویم ، اما ریشه های آن در روزهای آخر کار ما در شامپوی خشک نیست. به همین دلیل Tresemmé مجموعه ای از محصولات را برای کمک به موهای شما در ظاهر و احساس بهترین حالت در روزهایی که از شامپو صرف نظر می کنید ، فرموله کرد. اسپری مورد علاقه ما که به عنوان محافظ گرما و روشی بدون آب برای تخلیه مجدد مو قبل از حالت دادن مجدد و همچنین دوز سالم و براق کننده و نرم کننده موها عمل می کند.

 

ایسی پرت و موج سوار

Essie Pret و Surfer 9 دلار

فروشگاه

 

ما متعجب نیستیم که مارک لهستانی مورد تایید باکینگهام Essie با مجموعه Royal Baby خود ، طیف وسیعی از بلوز ، سبز و صورتی های کودکانه ، از جمله مورد علاقه دمپایی باله مورد علاقه ملکه الیزابت ، که توسط کیت میدلتون و مگان پوشیده شده است ، به خانواده سلطنتی ادای احترام می کند. مارکل

 

 

ژل ضد آب ضد آب L"Oréal Unbelieva-Brow

ژل ضد آب ضد آب L"Oréal Unbelieva-Brow 17 دلار

فروشگاه

 

بسیار جالب است که بسیاری از مارک های انبوه در حال پرش به باند باند ژل ابرو هستند ، به خصوص هنگامی که شما یک کیف کوچک در کیف پول های خود دارید (هنوز نتایج مشابه را ارائه می دهید). این تکرار مقاوم در برابر لکه در پنج سایه برای طاق های کامل تر و شفاف ارائه می شود.

 

 

رنگ لب کوسن Revlon

رنگ لب کوسن Revlon Kiss 10 دلار

فروشگاه

 

مشابه رژگونه کوسن ، این قلم لب کوسن یک شستشوی نرم و تار را روی لب ها ایجاد می کند و باعث می شود یک رنگ آبکی و آبکی به دست بیاید.

 

عکس های نجات شدید Pantene Pro-V

عکس های نجات شدید Pantene Pro-V 6 دلار

فروشگاه

این پوست نجات مانند پوست ، کرم مویی کاملاً غلیظی است که رگه های شدید را برای رشته های آسیب دیده و آسیب دیده فراهم می کند. فقط بعد از شامپو زدن ، از طول متوسط ??تا انتهای آن ماساژ دهید ، سپس بشویید.

 

Bio Essences Bio: کولر بدون سولفات را تجدید کنید

Herbal Essences Bio: تهویه مطبوع بدون سولفات 8 دلار

فروشگاه

ساخته شده با گیاهان دارویی مورد تأیید Royal Botanic Gardens ، Kew ، Herbal Essences Bio: کلکسیون تجدید شونده فاقد سولفات ، پارابن و رنگ است و آبرسانی و مواد مغذی مورد نیاز مو را برای استحکام و براق نگه داشتن مو تأمین می کند. همچنین بسیار ملایم است که استفاده از آن در موهای رنگ شده بی خطر است. با این ترکیب دلپذیر عسل ، یاسمن و وانیل خامه ای ، خط چرخش را در نظر بگیرید.

 

براق کننده لب های رنگی Nyx Makeup Duo

براق کننده لب Nyx Makeup Duo Chromatic 8 دلار

فروشگاه

بنابراین لب های خیلی مات طولانی - پیازهای شبنم دار در سال 2019 مورد علاقه قرار می گیرند ، به خصوص با استفاده از یک درخشش درخشان. اگر کمی از محدوده قیمت شما خارج است ، این براق جدید و چسبنده از Nyx را امتحان کنید ، که در 9 سایه منشوری موجود است.

 

کرم صورت شبانه Dove

کرم صورت شبانه Dove 15 دلار

فروشگاه

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که درجه حرارت آن به زیر 30 درجه فارنهایت کاهش می یابد ، بنابراین کاملاً با پوست خشک و خشک تر از صحرای صحرا آشنا هستید. با این وجود ، چون همیشه پوستی در پوست ندارد ، منبع خوب رطوبت برای پوست است.ما در مجموعه کشوهای دفتر خود سهم نسبتا خوبی از لکه های چهره پرستیژ کسب کرده ایم ، اما جالب است که دیدن آنها راهی بازار انبوه می شوند. تکرار Olay هم خاصیت اسپری آرامبخش و انرژی بخشی دارد که می تواند روحیه و وضعیت رو به تغییر پوست شما را متناسب کند (آلوئه و بابونه برای قرمزی و ویتامین C و ترنج برای رنگ ملایم و ناهموار).

 

St. ماسک چشم هیدروژل بلغور جو دوسر Ives Soothing

St. ماسک چشم هیدروژل بلغور جو دوسر Ives تسکین دهنده 3 دلار

فروشگاه

شاید شما فقط چشم قرمز را از خواب ببندید یا خیلی دیر بمانید و تماشای شما را در نتفلیکس - چه علت علت خواب آلودگی در زیر چشم ها ، خیابان وصله های جدید چشم هیدروژل 3 دلاری (!) Ives باعث می شود شما مانند 8 ساعت استراحت کامل لذت ببرید. این وصله های ژل یکبار مصرف حاوی 100 درصد عصاره طبیعی ، پف را آرام کرده و پوست خشک و خسته را آبرسانی می کند. موجود در آب کاکتوس آبرسانی و هویسک و جو دوسر تسکین دهنده.

 

پاک کردن ریشه دائمی Revlon

پاک کردن ریشه دائمی Revlon 10 دلار

فروشگاه

پنج دقیقه؟ سیستم لمسی ریشه ای جدید و برجسته Revlon جایگزین دائمی برای اسپری های کوتاه مدت است. با یک پمپ ، رنگ دهنده و سازنده در کلاهک توزیع می شود و سپس با برس همراه مخلوط می شود تا روی ریشه های شما رنگ شود. پنج دقیقه صبر کنید و بشویید. به دلیل شفافیت رنگ ، با تمام رنگهای دیگر مارک جعبه (حتی سالن رنگ!) بدون یکی از نوارهای نامناسب در امتداد ریشه های شما مطابقت دارد.

 

اسکراب پوست لایه بردار فوری Kristin Ess

اسکراب لایه بردار پوست فوری Kristin Ess 14 دلار

فروشگاه

اگر موهای شما معمولاً از 90? شامپوی خشک و سایر درجات محصول مو تشکیل شده است ، این اسکراب پوست سر قابل بحث نیست. این ترکیب ساینده با ترکیب قند برای حفظ رطوبت ، تجمع و پوست مرده را ماساژ می دهد تا پوست سر شما تمیز ، مرطوب و شاد شود.

 

کرم لب کره کره فرمول مورومورو پزشک

کرم لب کره کره فرمول مورومورو پزشک 9 دلار

فروشگاه

لبهای خود را با این مومیایی کردن لبهای مهمی که با مرطوب کننده های طبیعی آمازونی مانند کره Murmuru ، کره Cupuaçu و کره Tucuma و همچنین یک دوز سالم SPF 15 ترمیم شده و از آن محافظت کنید ، (زیرا اغلب فراموش می کنیم که لبهای خود را در برابر اشعه های مضر محافظت نکنیم ؟)

 

سرم صورت اسید هیالورونیک CeraVe Hydrating

CeraVe Hydrating Hyaluronic Acid Serum Face 19 دلار

فروشگاه

CeraVe ، مارکی که به دلیل قابلیت های آبرسانی به شدت شناخته شده است ، یک سرم بسته بندی شده سرم پر از سرامیدها ، اسید هیالورونیک و ویتامین B5 را راه اندازی کرده است تا در اثر تماس پوست برای پوست صاف و نرمتر ذوب شود.

 

Grace + Tonic Cleansing Mud

Grace + Tonic Cleansing Mud 25 دلار

فروشگاه

Grace + Tonic ، یک خط تولید گیاهان برای مراقبت از پوست است که منحصراً در Target افتخار می کند و گل و مرطوب کننده قدرتمندی با خاک رس برزیل برای از بین بردن منافذ متراکم و کره Cupuaçu برای جبران مجدد رطوبت است. به علاوه ، این خاصیت غرور آب نبات را جذاب می کند.

 

e.l.f. سلام کرم صورت هیدراتاسیون

e.l.f. سلام کرم صورت Hydration 12 دلار

فروشگاه

ترکیبی پویا از اسید هیالورونیک و اسکوالان بدون هیچ گونه عواقب چربی ماندگاری در این کرم ارزان قیمت 12 دلاری ، رطوبت را به پوست می رساند.

 

CoverGirl Lash Blast Active

CoverGirl Lash Blast فعال 7 دلار

فروشگاه

نام تجاری دیگری که به محبوبیت روز افزون ورزشهای زیبایی کمک می کند CoverGirl است. ریمل مژه و ابرو Lash Blast آن اکنون با نام تجاری "فعال" شناخته شده است ، به این معنی که هیچ لکه ، لکه یا پوسته پوسته شدن وجود دارد - چه موش صحرایی سالنی باشید و چه یک فرمول با کیفیت عالی را تحسین کنید.