سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

نظر

 

24 اکتبر 2019 در بینش از DR. کیم

وقتی اتفاق بدی برای کسی خوب می افتد ، اغلب برای لحظه ای متوقف می شویم و می پرسیم ، "چرا؟" چرا مادر یا پدر در سنین جوانی می میرند و فرزندان و همسر خود را پشت سر می گذارند؟ چرا ازدواج که تقریباً کامل به نظر می رسد طلاق است؟ چرا همسر از همان روز اول ازدواج با همسری که به آنها وفادار بوده خیانت می کند؟ این لیست می تواند ادامه یابد. می توانید "whys" خود را به لیست اضافه کنید. به نظر می رسد که پیروان مسیح هستیم ، در بعضی مواقع فکر می کنیم اتفاقات بد برای ما نباید رخ دهد. گویی ما باید با سپر نامرئی پوشانده شویم که از شر شرهای این دنیا محافظت می کند وقتی این شرارت ها بر روی افراد دیگر قرار می گیرد.

 

ایمان چیز جالبی است. معمولاً شادی وجود دارد که با درک و در آغوش گرفتن انجیل و درک اینکه خدا شما را بیش از آن چیزی که تصور می کنید دوست دارد. سپس او را جستجو می کنیم. ما هرگز یک عبادت را از دست نخواهیم داد و خواندن کتاب مقدس را به روشی که قبلاً هرگز انجام ندادیم ، شروع می کنیم. ما در مورد کشف خود به دیگران می گوییم. به عبارت دیگر ، ما برای خدا آتش هستیم. سپس اتفاق بدی رخ می دهد. دردناک است و ما نمی دانیم چگونه ممکن است این اتفاق بیفتد. پس از همه خدا ، ما شما را دنبال می کنیم و به دیگران در مورد شما می گوییم. آیا چیزی برای این حساب نمی شود؟ چرا ، خدا؟ چرا؟

 

من به عنوان یک مشاور مسیحی ، هر روز درد زندگی مردم را می بینم. من افراد خوبی را می بینم که خدا را دوست دارند رنج می برند. اغلب ، این سؤال را می شنوم ، "چرا من؟" یا "چرا ما؟" اکثر اوقات ، من نمی دانم چرا ، اما چیزهایی وجود دارد که من می دانم. من آنها را می شناسم زیرا آنها را در زندگی خودم تجربه کرده ام.

 

خدا هرگز به ما زندگی کاملی وعده نداد. در حقیقت ، عیسی به ما گفت که در این زندگی دچار مشکل خواهیم شد. اما او همچنین گفت که قلب خود را بخاطر اینکه او بر جهان غلبه کرده است ، توجه داشته باشید.

 

این حتی به چه معنی است؟ من اعتقاد دارم که این بدان معناست که در این زندگی ما از چیزهایی که دیگران در این سیاره باید با آنها سر و کار داشته باشند محافظت نمی شود. مریض می شویم ما خیانت کردیم. مبارزات ازدواج ما. به عبارت دیگر ، ما دقیقاً مثل همه افراد هستیم - به جز یک چیز. وقتی ما اتفاقات بد را پشت سر می گذاریم ، آنها را تنها نمی گذرانیم. خدا با ماست. او به ما در طوفان آرامش می بخشد. ما واقعاً "هرگز به تنهایی قدم نمی زنیم." اینها فقط کلمات یک آهنگ نیستند ، بلکه حقیقت جاودانی هستند که هرگز تغییر نمی کنند.

 

یک چیز دیگر هنوز برای من رمز و راز است. وقتی کارهای بد را پشت سر می گذارم و با خدا قدم می زنم ، یاد می گیرم و رشد می کنم و در این روند بهبودی پیدا می کنم. بارها و بارها در زندگی من خداوند از چیزهای بدی که با آنها روبرو بوده ام استفاده کرده است و چیزهای خوبی را از آنها به ارمغان آورده است. او به من نشان داد و چیزهایی را به من آموخت که هرگز اگر آن چیزهای بد بخشی از زندگی من نبود می آموختم.

 

من را در این مورد اشتباه نفهمید - من در این جا نشسته ام که انتظار اتفاق بد را داشته باشم تا خدا بتواند مرا بزرگ کند. درعوض ، من هر روز به عنوان هدیه ای که خداوند به معنای آن است ، می پذیرم و می دانم که اگر اتفاق بدی رخ دهد ، من او را در کنار خود دارم. این سؤالات "چرا کارهای بد اتفاق می افتد" را از بین می برد و آنها را با حضور او جایگزین می کند. ممکن است درد و صدمه دیده باشد و ممکن است برای بهبودی زمان ببرد ، اما فهمیدم که خدا بیش از حد کافی است. دفعه بعد که اتفاق بدی برای شما رخ می دهد ، به خدا برگردید و به او اجازه دهید همه کارهایی را که می تواند انجام دهد به شما نشان دهد. از اینکه چقدر او شما را دوست دارد شگفت زده خواهید شد!

 

من دوست دارم که شما را به عنوان یک ازدواج متغیر با ازدواج عالی در نظر بگیرید. اطلاعات قدرت و پشت پرده زیادی وجود دارد. این آسان است ، و به ما کمک می کند تا دیگران را به عقد ازدواج خدا برای آنها کمک کنیم! اینجا را کلیک کنید تا امروز به ما بپیوندید

 

منبع :  sanykala