سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

نظر

آیا می دانید عفونت های منتقله از راه جنسی (STI) در حال افزایش است؟ هیچ کس STI نمی خواهد (بدیهی است). ابتلا به این بیماری می تواند سلامتی شما - و حتی قدرت باروری شما را در معرض خطر قرار دهد. به همین ترتیب ، دادن شخص دیگری دقیقاً روشن نیست. "ایک ... آیا با آن تبخال دستگاه تناسلی دوست داری؟"

دیگر نیازی نیست که خود را از لذت جنسی و آزمایش جنسی با هرکسی که دوست دارید بازدارید (با فرض اینکه آنها هم به آن علاقه دارند ... احتمالاً زمان آن فرا رسیده است که به فوریت های خود اطلاع دهید که وجود شماست). فقط مراقب باشید که چگونه ایمن بمانید - هر سن ، وضعیت رابطه ، جنسیت یا جنسیت. زیرا اگر یک مورد STI برای آنها در نظر گرفته شده باشد ، این است که آنها تبعیض قائل نمی شوند.

کاندوم می تواند از STI محافظت کند ، بنابراین می توانید از سواری لذت ببرید. فقط مطمئن شوید که آنها کاملاً مناسب و به روز هستند (می توانید تاریخ انقضا را که روی جعبه و بسته بندی فویل تمام کاندوم های Durex چاپ شده است ، پیدا کنید). اطمینان حاصل کنید که همیشه از روان کننده های پایه آب استفاده کنید - سایر محصولات دارای روغن می توانند کاندوم را ضعیف کنند. و به یاد داشته باشید که اگر کسی شما را تحت فشار قرار می دهد تا هنگام استفاده از محافظت از جنسی بدون محافظت انجام دهید ، این بدن و انتخاب شماست - بنابراین آنچه می خواهید ادامه می یابد.

وسایل های جنسی:

حال اجازه دهید تا به آن بپردازیم - در اینجا شایع ترین STI ها و علائم مربوط به آنها است که باید از آنها مراقبت کنید.

کلامیدیا

کلامیدیاشایعترین STI در انگلستان است و اغلب هیچ علائمی را نشان نمی دهد - به ویژه در زنان. به همین دلیل بسیار مهم است که هر چند وقت یکبار (و هر زمان پس از رابطه جنسی محافظت نشده با شریک جدید) خود را در پزشکان یا کلینیک بهداشت جنسی آزمایش کنید.

در اینجا علائمی وجود دارد که باید در صورت بروز به آنها توجه شود:

مردان:

ترشحات سفید ، ابری یا آبکی از نوک آلت تناسلی مرد

احساس سوزش و یا درد ناخوشایند در هنگام ادرار کردن

ناراحتی در بیضه ها و یا اطراف آن

درد در مقعد و اطراف آن - رابطه جنسی مقعدی محافظت نشده می تواند عفونت را در اینجا گسترش دهد

عفونت گلو (از رابطه جنسی دهانی)

ورم ملتحمه - ترشحات و درد از اطراف و چشم

زنان:

دل درد

ترشحات واژن

احساس سوزش دردناک در هنگام ادرار کردن

درد در هنگام رابطه جنسی

خونریزی بعد از رابطه جنسی

خونریزی بین پریود

دوره های سنگین تر از حد معمول

در صورت تماس با منی آلوده یا مایع واژن ، خارش چشم ایجاد می شود

تب خال ناحیه تناسلی

مانند کلامیدیا ، تشخیص تبخال دستگاه تناسلی در ابتدا بسیار دشوار است ، علائم به طور کلی قابل توجه نیستند. پس از شیوع ، قطعاً خواهید فهمید ، زیرا تاول ها و لکه های قرمز خارش دار و دردناک در قسمت پایین آن ظاهر می شوند.

علائم معمول عبارتند از:

مردها زنها:

سوزن سوزن شدن درد در اطراف دستگاه تناسلی

لکه های خارش دار و قرمز که به تاول تبدیل می شوند

احساس سوزش ناخوشایند در هنگام ادرار کردن

تاول در اطراف مقعد

زخم های سرد در اطراف دهان

تب یا بیماری شبیه آنفولانزا

اشتیاق بیشتر به استفاده از توالت فرنگی

فقط زنان:

ترشحات واژن

زخم یا تاول در گردن رحم

سوزاک

برای اکثر افراد سوزاک یکی از سخت ترین بیماری های مقاربتی است که علائم ابتلا به آن در مقایسه با سایر STI ها کمتر مشهود است. اگر علائم سر زشت آنها را عقب بیندازد ، معمولاً بین یک روز تا دو هفته پس از عفونت اولیه است.

علائم سوزاک عبارتند از:

مردان:

ترشحات سفید ، زرد ، سبز یا ابری از آلت تناسلی مرد

بیضه های متورم

سوزش یا گزگز ناخوشایند در داخل آلت تناسلی مرد

اشتیاق بیشتر به استفاده از توالت فرنگی

زنان:

ترشحات واژن

درد در لگن و در معده

خونریزی بین پریود

تمایل به استفاده بیشتر از توالت و یا درد هنگام ادرار کردن

عفونت های مقعدی ممکن است هیچ علامتی ایجاد نکنند یا علائمی را در مردان و زنان ایجاد کنند که شامل موارد زیر باشد:

تخلیه

خارش مقعدی

درد

خون ریزی؛

حرکات روده ای دردناک.

اچآیوی

تصور ابتلا به اچ آی وی برای هرکسی ترسناک است ، اما در سال های اخیر با در دسترس قرار گرفتن داروهای پیشگیرانه مانند PrEP پیشرفت های عظیمی در پزشکی ایجاد شده است. در مقابله با ننگ اچ آی وی نیز گام های بلندی برداشته شده است. هنوز هم یک مسئله جهانی باقی مانده است - با مردان همجنسگرای که بیشترین خطر ابتلا به این ویروس در انگلیس را دارند - اما به لطف پیشرفت در مراقبت های پزشکی ، تحقیقات و آموزش ، افراد مبتلا به HIV بیشتر قادر به زندگی کامل هستند (اما با بررسی بیشتر بالاتری برای رفتن به رایانه های شخصی و قرص های مصرفی نسبت به فرد متوسط ??شما.)

با اچ آی وی در واقع بسیار آسان است که افراد سالها بدون هیچ گونه علائمی مراجعه کنند ، به همین دلیل اگر فکر می کنید در معرض خطر هستید ، بسیار مهم است که معاینه شوید.

در اینجا علائم اصلی وجود دارد:

تب شدید یا بیماری شبیه آنفولانزا (تصور می شود 80? افراد مبتلا به HIV به این بیماری مبتلا می شوند)

بثور در سراسر بدن

گلو درد

تورم غدد

البته فراموش نکنید که STI نسبت به موارد ذکر شده بیشتر است ، بنابراین اگر شک دارید ، به پزشک یا کلینیک بهداشت جنسی خود مراجعه کنید.

اکنون می دانید که چه چیزهایی را باید انجام دهید - در آنجا و در اتاق خواب ایمن ماندن آسان تر است. هر چه فانتزی شما را می گیرد.

source:

لوازم‌جنسی،فروش ابزار جنسی؛وسایل زناشویی چیست،وسایل رابطه جنسی،انواع لوازم جنسی،محصولات سکس،وسایل آمیزشی،محصولات زناشویی مشهد،وسایل کمک جنسی،وسایل جنسی زنانه،ابزار الات جنسی،وسیله های جنسی،فروشگاه زناشویی،فروشگاه لوازم زناشویی مشهد،عکس وسایل جنسی،محصولات جنسی آقایان