سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

در اینجا چگونه است.

نوشته شده توسط LINDSAY MUELLER UPDATED NOV 05، 2019

راه های طبیعی برای لب به لب

 دانشکده

اگر در اینستاگرام به عنوان یک فشارسنج نگاه می کنید ، پرکننده های لب و "بوس لب" بوتاکس از پربارتر به نظر می رسند. آنفلوانزها ، افراد مشهور و افراد روزمره از ظاهر خود و نحوه تأثیر آنها در رسانه های اجتماعی به دلیل سلفی خود آگاه هستند. پرکننده های لب یکی از آن دسته از روش های درمانی بهمراه پسوندهای مژه ، بوتاکس پیشگیرانه و میکروبلاستیک هستند که در حال افزایش هستند زیرا سریع و سریع است.

 

 

به عنوان کسی که در چندین نوبت به لبهایش نگاه کرده و آرزو کرده است که بالش بیشتری داشته باشند ، من آرزو می کنم ظاهر شما را ترغیب کنم. من از نظر اخلاقی مخالف تزریقی نیستم. من داوری نداشته ام و خودم و بوتاکس کار کرده ام. اما افراد زیادی وجود دارند که به یک دلیل یا دلیل دیگر آنها را نمی گیرند. معدن ترکیبی از ترس ، یک بیماری مزمن جدید است و احساس نمی کند که هنوز به آنها احتیاج دارم.

 

 

بریتا پلاگ ، چهره شناس کل نگر مورد علاقه نیویورک ، بنیانگذار شرکت طبیعی پوست وایلدلینگ ، و متخصص گا شا گفت: "بعضی از افراد به مرور زمان حجم لب کاهش یافته اند." "ما آبروی خود را از دست می دهیم!" اگرچه به نظر می رسد افراد جوان و جوان تزریق لوازم آرایشی را انجام می دهند ، اظهارات Plug درست است - طبیعی است که بخواهید پوستی شما را بازگرداند.

 

خوشبختانه ، او یک جایگزین طبیعی برای پرکننده ها به ما اهدا کرده است. اگرچه ماندگاری چندانی ندارد و نتیجه متفاوتی را به وجود می آورد ، اما تزریقی بدون تزریق لب امکان پذیر است. Plug ، که اشاره های زوزه و لب های دلتنگی لب های دلتنگی سالهای 2000 را دارد ، گفت: "مانند هر چیزی که گردش خون را به لب می رساند ، برای همیشه دوام نخواهد داشت." "اما این به حفظ جوانی لب ها به مرور زمان کمک می کند زیرا شما به طور ایده آل گردش روزانه یا منظم را تحریک می کنید." افزونه همچنین گفت این تکنیک با گذشت زمان به مشتریانش کمک کرده است که از ریزش حجم لب در آن جلوگیری کنند و ظاهر "خطوط سیگاری" را به حداقل برسانند ، آن خطوط عمودی که با افزایش سن شروع به نمایش در محیط لب می کنند.

 

 

لوازم آرایشی

 

خرید لوازم آرایشی

 

فروشگاه لوازم آرایشی

 

لوازم آرایشی مک

 

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

 

لوازم آرایشی و بهداشتی

 

محصولات آرایشی

 

آرایش

 

لیست لوازم آرایشی

 

لوازم آرایشی به انگلیسی

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

 

لوازم آرایشی مک

 

دیجی کالا لوازم آرایشی

 

لوازم ارایشی مارک

 

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

 

خرید لوازم آرایشی ارزان

1. ابزار مناسب را تهیه کنید

ابزار گوا شا

Wildling Empress Stone 65 دلار

فروشگاه

 

افزونه می گوید ، اول ، شما به تخته gua sha نیاز دارید که دارای یک "حاشیه شانه" است ، مانند این Wildling. این شانه برای تحریک گردش خون استفاده می شود ، و بدون آن ، سنگ صاف نتیجه مشابهی نخواهد داشت.

 

2. پوست خود را آماده کنید

در مرحله بعد ، مطمئن شوید که یک هیدروسول یا تونر را به صورت دستی و همچنین یک روغن طبیعی صورت دارید. Plug گفت: "این همان چیزی است که ما برای آماده سازی پوست قبل از انجام عمل گاااا استفاده می کنیم." هیدروزول را روی صورت خود خرد کرده و همراه روغن دنبال کنید. چند قطره در دست خود بکشید ، کف دست ها را به هم بمالید و روغن را به صورت یکنواخت به صورت و گردن خود فشار دهید.

 

3. لب های خود را محکم نگه دارید

با دست غیر غالب خود لب های خود را محکم نگه دارید. این به شما کمک می کند با دقت بیشتری داشته باشید و همچنین شما را از لکه دار شدن به دندان یا بینی خود به طور تصادفی باز دارد. فکر کردن در مورد انجام این تمرین در شش بخش کوچک مفید است: لب فوقانی ، لب فوقانی بالا ، لب پایین تحتانی ، لب سمت چپ ، لب میانی بالا و لب میانی پایین.

 

4- Comb Edge Side-to-Side را در امتداد محیط لب حرکت دهید

استفاده از شانه و حرکت سریع آن باعث می شود که اصطکاک کافی در امتداد لبه بیرونی لبها ایجاد شود ، که باعث ایجاد رنگ به لب ها و ریختن آنها می شود. ضد حساس است ، اما می خواهید روی لب واقعی خیلی ملایم باشید یا از همه آنها در کنار هم خودداری کنید. افزونه گفت: "خوب نیست که پوست لب را به آرامی دور کنید." "اما پوست آن حساس و نازک است و نباید همان فشار را به قسمتهای دیگر صورت وارد کند. خیلی زیاد است."

 

نکات اضافی در مورد فرآیند لوله کشی لب Gua Sha

مانند هر روال ، چند مورد وجود دارد که به خوبی از تکنیک مناسب نیستند. اگر پرکننده های جدید یا فعال بوتاکس در اطراف لب یا دهان دارید ، می خواهید قبل از امتحان کردن این روش صبر کنید. گردش گردش به منطقه در واقع می تواند باعث شود آنها سریعتر تجزیه شوند (یا به طور ناموزون) ، مانند تداخل جسمی ابزار.

 

این روال را بیش از یک بار در روز انجام ندهید. Plug ، که به ما یادآوری می کند که کار با گا شاا با بافت های صورت کار می کند ، گفت: "این می تواند به آتش سوزی برسد." تخریب بیش از حد می تواند به قرمزی و بریدگی منجر شود ، اما شما خوب خواهید بود اگر هر روز یکبار ، هر روز یا به همان میزان لازم به آن بچسبید. و احتیاط اگر به خصوص مستعد ابتلا به لرز سرما هستید ، بهتر است از این روش خودداری کنید. افزونه گفت: "این بسیار تحریک کننده است ، و می تواند هر چیزی که خفته باشد را تحریک کند."

 

در مرحله بعد ، چگونگی برداشتن لبهای خود (بدون اینکه ظاهری آشکار باشد).

ادامه