سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مطالب جدید زناشویی و معرفی برترین محصولات زناشویی

زندگی مجله تصویر: در سری دانستن جنسی برای معرفی انواع کاندوم زنانه و طریقه استفاده از آن در پردازش:

 

کاندوم های زنانه به غیر از بارداری ، از انتقال بیماری های افونی مقاربتی مثل ایدز نیز می کند. کاندوم های زنانه تنهاروشی است که خانم ها می توانند با استفاده از انتقال بیماری های عفونی جلوی آن را بگیرند.

 

کاندوم های زنانه بصورت لوله ای پلاستیکی ، نازک و قابل انعطاف ساخته شده اند که خانمها می خواهند آنها را در داخل مهبل قرار دهند ، قرار دهند. یک حلقه نرم در انتهای بسته به روی دهانه رحم قرار می گیرد تا در هنگام مقابله ، کاندوم را در داخل مهبل نگهدار شود. حلقه دیگری در انتهای باز لوله قرار دارد و تا حدودی بر روی لبهای مهبل را پوشانده و بدین طریق از ورود مایعات بدن (منی) مرد به داخل مهبل جلوگیری می کند. کاندومهای زنانه 79 تا 95 درصد درجلوگیری از بارداری موثر است.کاندوم زن

 

 

 

 

نحوه استفاده از کاندوم های زنانه

 

کاندوم های زنانه را می توان تا هشت ساعت قبل از مقایسه در داخل مهبل نصب نمود. اگر می توانستید از این کاندوم ها برای خانم های ناراحت کننده استفاده کنید ، اگر این کاندوم ها را آسان کرده و کم کنید تا عادت کنید ظاهر شود.

 

خانم ها می توانند این کاندوم ها را به روش های مختلفی در داخل مهبل قرار دهند. شما می توانید در حالیکه ایستاده اید ویک پایتان را بر روی یک صندلی قرار داده اید ، یا در حالیکه نشسته اید و پاهایتان را دوباره شروع به کار کنید و حتی در حالت خوابیده نیز این کاندومها را در داخل مهبلتان قرار دهید .استفاده از کاندوم زنانه آسان بوده ولی استفاده کرده و عادت نمود به آن ، نیاز به تمرین دارد.

 

1- بسته را با دقت باز کنید. یک موقعیت مناسب و راحت برای قرار دادن کاندوم داخل واژنانتخاب کنید. من می توانم در حالی که ایستاده اید و یک پایتان را روی یک صندلی قرار داده اید ، و یا در حالت تشدید اید و پاهایتان را اگر دوباره شروع به کار کنید و حتی در حالت خوابیده کاندوم را داخل مهبل قرار دهید.

 

2- حلقه داخلی را با انگشت شست و میانی ، در حالی که انگشت اشاره وسط حلقه می شود ، فشار دهید. حلقه باریک و دراز می شود. با دست دیگر لبهای خارجی مهبل را باز کنید و کاندوم را به آرامی داخل واژن کنید. می تواند قبل از استفاده ، از روانپزشک برای داخل راحت استفاده کنید.

 

3- انگشت اشاره به داخل کاندوم کرده و حلقه داخلی را تا جایی که ممکن است فشار دهد.

 

4- اطمینان حاصل کنید که کاندوم درست و مستقیم داخل مهبل قرار گرفته است و پیچ و تاب نخورده باشد. حلقه خارجی باید از واژن باقی بماند خارج شود.

 

5- بهتر است در هنگام آمزش ، آلت مرد با دست به داخل کاندوم هدایت شود تا از لیز خوردن و رفتن به خارج از کاندوم شود.

 

6- در پایان مقاربت ، قبل از بلند شدن و ایستادن آن را خارج کنید.

 

استفاده از مواد سازنده می تواند نصب آسان کاندوم را در داخل مهبل کمک کند و همچنین از بروز صدای آلت تناسلی در هنگام تماس با کاندوم درحین مقابله جلوگیری کند.

 

طرز استفاده از کاندوم زنانه

 

استفاده از مواد اسپرم کشیدن قبل یا بعد از قرارداد کاندوم در داخل مهبل می تواند خطربروز حاملگی را کاهش دهد.

عکس کاندوم زنانه قیمت

 

کاندوم زنانه خرید

 

خرید کاندوم زنانه

 

کاندوم زنانه دیجی کالا

 

قیمت کاندوم زنانه

 

کاندوم زنانه قیمت

 

فروش قیمت کاندوم زنانه

 

کاندوم زنانه

 

کاندوم بانوان

 

فروش کاندوم زنانه

 

خرید پستی کاندوم زنانه

 

کاندوم زنانه

 

کاندوم نسائی

 

خرید کاندوم زنانه

 

مدل کاندوم زنانه

 

کاندم زنانه

 

کاندوم زنانه از کجا بخریم

 

کاندوم دخترانه

 

گذاشتن کاندوم عکس کاندوم زنانه قیمت

 

کاندوم‌زنانه

 

کوندوم نسائی

 

کاندوم زنان

 

کاندوم زنونه

 

کاندوم دخترونه

 

کاندوم‌ زنانه

 

کاندم‌زنانه

 

کاندوم های زنانه

 

کاندوم دختر

 

کاندوم زن

 

کاندوم.زنانه

 

کاندون زنانه